Primeres reaccions de mitjans al projecte.

Descarregar Pdf

Estem orgullosos i orgulloses de poder dir que uns quants mitjans ja s'han fet ressò del nostre projecte i ens han dedicat un espai a les seves publicacions.

Aquests mitjans expliquen l'objectiu del nostre projecte d'analitzar el discurs d'odi contra les dones a les xarxes socials, específicament a TwitterInstagramFacebook. Destaquen el finançament del projecte per part de l'Institut Català Internacional per la Pau (ICIP), així com la qualitat plural i internacional del nostre equip de recerca (amb investigadors i investigadores d'universitats de Catalunya, de Madrid i de Mèxic). A més, els mitjans se centren en el fet que ja estem acabant la recollida de dades per la mostra que analitzarem i en quines paraules clau hem utilitzat per realitzar-la. Finalment, es menciona el taller que organitzarem la primavera de 2023 a la UdL on tenim previst tot un seguit de xerrades, taules rodones i altres activitats acadèmiques relacionades amb el tema que treballem.

Aquí trobareu tots els detalls i textos en profunditat d'aquests mitjans:

Premsa de la UdL (13/10/22).

Lleida.com (13/10/22).

Lleida Ràdio (13/10/22).